Van directe registratie tot een adequate afhandeling.

Hoe start ik TeamViewer?

Om een incident op te lossen kan er worden gevraagd om TeamViewer te starten. Hiermee kijkt de medewerker van onze Servicedesk tijdelijk en incidenteel met u mee met uw sessie. Zodra u TeamViewer op uw computer heeft geïnstalleerd, verschijnt er een dialoogvenster in beeld met een ID-nummer en een wachtwoord. Deze getallenreeksen geeft u door aan de medewerker van onze Servicedesk. De sessie wordt automatisch gesloten na de behandeling van het incident of zodra de applicatie wordt gesloten.

Hoe raadpleeg ik de Servicedesk?

Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voor de snelste afhandeling van (aan)vragen, wijzigingen en meldingen kunt u gebruik maken van de TOPdesk Self Service Desk Portal. Voor niet-standaard aanvragen of wijzigingen vragen wij u telefonisch contact op te nemen met de Servicedesk. Uw dedicated Servicedesk-telefoonnummer kan worden opgevraagd bij uw eigen IT-afdeling.

De Servicedesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur, met uitzondering van de volgende feestdagen:

> Nieuwjaarsdag
> Tweede Paasdag
> Koningsdag
> Hemelvaartsdag
> Tweede Pinksterdag
> Eerste en Tweede Kerstdag

Hoe start ik MSP Anywhere?

Om een incident op te lossen kan er worden gevraagd om MSP Anywhere te starten. Hiermee kijkt de medewerker van onze Servicedesk tijdelijk en incidenteel met u mee met uw sessie. Zodra u MSP Anywhere op uw computer heeft geïnstalleerd, verschijnt er een dialoogvenster in beeld met een ID-nummer en een wachtwoord. Deze getallenreeksen geeft u door aan de medewerker van onze Servicedesk. De sessie wordt automatisch gesloten na de behandeling van het incident of zodra de applicatie wordt gesloten.